امت شاہ کے بیٹے اور انوراگ ٹھاکر کا بھائی، ہندوستانی کرکٹ بورڈ کے نئے عہدیدار

ممبئی: ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) کو 33 ماہ کے طویل وقفے کے بعد بدھ کو اپنے نئے عہدیدار مل گئے جس میں کچھ اہم عہدوں پر مرکزی وزراء کے رشتہ داروں کی تقرری ہوئی ہے۔ سپریم کورٹ کی طرف سے مقرر منتظمین کی کمیٹی (COA) سابق کمپٹرولر اینڈ آڈیٹر جنرل ونود رائے کی صدارت میں گزشتہ 33 مہینوں سے بی سی سی آئی کا کام کاج دیکھ رہی تھی۔ بی سی سی آئی کے بدھ کو ہوئے انتخابات میں باضابطہ طور پر سابق کپتان گنگولی اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کے بیٹے جے شاہ کو سیکرٹری مقرر کیا گیا ہے۔

ارون دھومل کو نیا خزانچی بنایا گیا ہے جو بی سی سی آئی کے سابق صدر اور موجودہ خزانہ وزیر مملکت انوراگ ٹھاکر کے چھوٹے بھائی ہیں۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ تمام عہدیدار بلامقابلہ منتخب ہوئے ہیں۔ حکمران بھارتیہ جنتا پارٹی کے قومی صدر امت شاہ کے بیٹے جے گجرات کرکٹ ایسوسی ایشن (جی سی اے) کے جوائنٹ سکریٹری بھی رہ چکے ہیں۔ پیشے سے انجینئر جے شاہ 31 برس کے ہیں اور بورڈ کی انتظامی ٹیم کا حصہ بننے والے سب سے کم عمر عہدیدار بھی ہیں، جے کو مئی 2009 میں بورڈ کا ایگزیکٹیو ممبر منتخب کیا گیا تھا جس کے بعد ستمبر 2013 میں وہ جی سی اے کے جوائنٹ سکریٹری منتخب کیے گئے تھے۔

وہیں ٹھاکر کے چھوٹے بھائی ارون ہماچل پردیش کرکٹ ایسوسی ایشن کے رکن ہیں جنہیں گذشتہ ماہ ریاست کرکٹ ایسوسی ایشن کا صدر منتخب کیا گیا تھا۔ 44 سالہ ارون کے پاس کرکٹ انتظامیہ میں تین سال کا تجربہ ہے، وہ ایچ پی سی اے میں 2012 سے 2015 کے درمیان نائب صدر رہے ہیں۔ ٹھاکر کے ایچ پی سی اے میں صدر کے عہدے کے دوران دھومل کو سپریم کورٹ کی طرف سے مقرر لوڈھا کمیٹی کی سفارشات کے پیش نظر اپنے عہدے سے استعفی دینا پڑا تھا، لوڈھا کمیٹی کی سفارشات کے تحت نیا آئین اپنائے جانے تک پھر ارون ایچ پی سی اے کا کام کاج کر رہی تین رکنی ایڈہاک کمیٹی کے چیئرمین رہے تھے۔

بی سی سی آئی کے نئے خزانچی ارون کا بطور ایچ پی سی اے کے نائب صدر رہتے ہوئے دھرم شالہ کرکٹ اسٹیڈیم کی تعمیر میں اہم رول سمجھا جاتا ہے جہاں جنوری 2013 سے بین الاقوامی میچ منعقد کیے جا رہے ہیں، ارون بی سی سی آئی کی میٹنگوں میں بھی ایچ پی سی اے کی نمائندگی کر چکے ہیں۔

سال 2005 سے کیرل کرکٹ یونین کا حصہ رہے جيئش جارج کو مرکزی بورڈ میں جوائنٹ سکریٹری بنایا گیا ہے، جئيش اپنی ریاست کرکٹ ایسوسی ایشن میں جوائنٹ سکریٹری، خزانچی، سیکرٹری اور حال ہی میں صدر کے طور پر مختلف عہدوں پر رہ چکے ہیں، جئيش ایرناكلم میں سواٹن کرکٹ کلب میں وکٹ کیپر بلے باز بھی رہ چکے ہیں، جيئش ہندوستان اے ٹیم کے آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ دوروں میں مینیجر کے کردار میں بھی رہے ہیں، 50 سالہ جئیش پانچ عہدیداروں میں فی الحال سب سے عمر دراز ہیں۔

اتراکھنڈ کرکٹ ایسوسی ایشن کے نائب صدر ماهم ورما کے پاس بھی کرکٹ انتظامیہ کا تجربہ ہے، کم عمر میں حادثے کی وجہ سے پیشہ ورانہ کرکٹر نہ بننے والے 45 سال کے ماهم سال 2009 میں جوائنٹ سکریٹری کے طور پر ریاست کرکٹ ایسوسی ایشن سے منسلک تھے۔

TheLogicalNews

Disclaimer: This story is auto-aggregated by a computer program and has not been created or edited by TheLogicalNews. Publisher: Qaumiawaz urdu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *